30 oktober 2010 uitzetting in Almere.

Moderator: Projectbeheerders

Berichtdoor jos holla » do okt 28, 2010 3:34 pm

Hallo allemaal;

Zoals waarschijnlijk wel bekend zijn wij het afgelopen jaar druk bezig geweest om een Spiegel Karper Project (SKP) te realiseren voor het Weerwater en de Leeghwaterplas te Almere. En nu is het dan zover, we hebben een definitieve datum. De spiegeltjes worden afgeleverd op:

Zaterdag 30 oktober omstreeks 10:30 uur.

Hiermee is de eerdere datum (14 november) dus vervallen. Ik moet er wel bij vertellen dat een tijdstip plannen altijd afhankelijk is van verschillende factoren, maar we houden ons maar vast aan het aangegeven tijdstip. De locatie waar we gaan uitzetten is het strandje bij watersportcentrum Haddock, een routebeschrijving vind u op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca onder de knop ‘uitzet locatie’ aan de linker zijkant.

Hoewel we natuurlijk een vast uitzetteam hebben kunnen we deze dag uiteraard alle hulp gebruiken, voornamelijk op het moment van levering, maar zeker ook tijdens het uitzetten zelf. Iedere vis wordt namelijk gewogen en gefotografeerd, een intensief klusje, zeker ook omdat het natuurlijk zo snel mogelijk moet gebeuren. Bent u bereid om ons op zaterdag 30 oktober te komen helpen??? Dan willen wij u graag vanaf een uur of 10 langs de waterkant verwelkomen, de koffie staat klaar!!

En hoewel het zeker voor ons een spannende dag gaat worden gaan we er vanuit dat het vooral ook een hele leuke dag gaat worden, we hopen dan ook op veel hulp maar zeker ook veel belangstelling. Mede namens het projectteam wil ik graag afsluiten met:

“tot ziens op zaterdag 30 oktober!!”.

Namens het SKP team;

Jos Holla.
jos holla Offline

Berichtdoor jos holla » do okt 28, 2010 3:35 pm

Nog 2 dagen dus ........ Bovenstaand bericht was verige week al verstuurd, en gelukkig hoef ik me om hulp geen zorgen te maken. Hopelijk wordt het een mooie dag!
jos holla Offline

Berichtdoor jos holla » zo okt 31, 2010 5:51 pm

Voor degenen die het gemist hebben, of voor degenen die er wél bij waren en graag nog even terug willen blikken staat er een uitgebreid fotoverslag van de uitzetting op de website van de KCA: http://www.hsvog.nl/kca

Binnenkort komen er ook nog wat filmpjes als het goed is, die zet ik er later wel weer bij.

Het was een klein feestje ..............
jos holla Offline

Keer terug naar Waar en wanneer wordt er uitgezet