Even voorstellen vanuit de GHV

Moderator: Projectbeheerders

Berichtdoor Raymond Renirie » wo jan 14, 2009 1:11 pm

Hallo,
Ik ben Raymond Renirie, voorzitter Karpercommissie van de GHV ('s-Gravenhaagse Hengelsport Vereniging).
En zeer betrokken bij de SKP in de Haagse Boezem.

Jim Bekker en Hans Moolenaar zijn de coordinatoren van de GHV SKP, echter waar het kan zal ik antwoord geven op vragen. Zowel Hans, Jim als ik hebben meerdere functies (commissie en bestuur) binnen de GHV, dus met een goede samenwerking kunnen wij hier op het C.O.SKP mee werken voor een vlotte samenwerking.

mvg. Raymond

(ikzelf met een bijzondere vangt, 15 kilometer ( in delft ) vanaf de uitzet plek)

Afbeelding
Afbeelding

okt 2005 1400 gram
juni 2007 6000 gram
Raymond Renirie Offline

Berichtdoor jim » za apr 24, 2010 4:08 pm

Hallo,
Mijn naam is Jim Bekker en ik ben sinds kort coordinator van het Haagse spiegel kaper project. Zoals door Raymond al is aangegeven neem ik het stokje over van Hans Moolenaar.

In Den Haag zijn wij in 2005 begonnen met het uitzetten van spiegels.
We hebben dit elk jaar herhaald op verschillende stukken in het boezemsysteem (een open verbinding van sloten grachten en vijvers). Daarbij hebben wij ook verschillende soorten spiegels uitgezet zoals villedon/valkeswaard vissen maar ook duitsers en oostblokkers.
De vis groeid constant met een mooi gemiddeld gewicht van 4 a 5 pond per groei zomer.

Mochten er vragen zijn over het SKP project dan horen wij dit graag!!
info@jimbekker.nl

Afbeelding
jim Offline

Keer terug naar SKP Haagse boezem (2005)