Bijzondere terugmelding.

Moderator: Projectbeheerders

Berichtdoor jos holla » zo nov 13, 2011 1:23 pm

Ik denk dat wij ook weer een leerzame terugmelding hebben. Zoals je kunt zien groet de staart van deze stakker langzaam maar zeker weer aan, ik heb me er nooit in verdiept of dat kan of niet, maar blijkbaar dus wel. Grappig!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jos holla Offline

Berichtdoor joris weitjens » za dec 10, 2011 12:07 am

Het is natuurlijk een jonge vis en dan herstelt dat gemakkelijker. Helemaal goed komt het vrees ik niet meer. op de Hsvog-site zag ik dat deze vis toch al 10 pond weegt. Ruim 6 pond in 1 groeiseizoen aangekomen dus, terwijl je er vanuit mag gaan dat het herstel van die staartlob de nodige energie heeft gekost. Dat is fors.

Wat je ook nog kan bedenken is dat deze vis met toch een behoorlijke verwonding toch de eerste winter na uitzetting heeft overleefd. Ben benieuwd op welk percentage teruggemelde vissen jullie gaan komen.

Joris
joris weitjens Offline

Berichtdoor jos holla » wo mei 16, 2012 7:37 pm

Weer iets leuks, zoals je op de plankfoto kan zien is de kieuwdeksel van deze vis iets beschadigd, maar op de terugmeldfoto niet meer. Leuk!!

Afbeelding

Afbeelding
jos holla Offline

Berichtdoor Dick » vr mei 18, 2012 7:31 am

Jos dat hersteld allemaal, en zelfs veel ergere beschadigingen bleek na een uitzetting van erg beschadigde Franse vissen destijds op de IJssel.
Dat ze mogelijk in het begin stadium na het uitzetten vatbaarder zijn voor bacteriƫn kan wel eens de reden zijn van de incidentele sterfte na het uitzetten
Dick Offline

Site Admin

Berichtdoor jos holla » di okt 09, 2012 7:12 pm

We hebben weer een apart geval: uitgezet met een incomplete staart, teruggevangen met een complete staart ........

Afbeelding
jos holla Offline

Keer terug naar SKP Almere (2010)